LIVET - det är inte de dagar som gått
utan de dagar man minns...

måndag 26 november 2012

VECKA1

Nu var första genomtänkta veckan avklarad.
Och nog känner jag en liten skillnad.
Det är också här jag ska ta vara på skillnaden.
Åtminstone försöka förvalta skillnaden
på ett klokare sätt,
så kanske blir möjligheten
att jag o min kropp håller ihop
lite längre än vi brukar.

Veckan har bestått av det vanliga
vardagliga, jobba, äta o sova.
Maten har jag dock i hemmiljö
plockat bort alla mjölkprodukter,
utom den heliga ostskivan
på helgmorgonen.

Träningsupplägget har varit enkelt.
25 minuters coreträning i hemmahallen
alla dagar utom fredagen
som blev min planerade vilodag.
I veckodagarna la jag coren
i direkt anslutning till min hemkomst,
o i helgen utnyttjade jag min
egna morgontid (bara jag som är morgonpigg??!?)

Nu är jag redo för VECKA2
och med hjälp av Blossom
blir det ett lite annorlunda upplägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar